Tuesday, March 8, 2011

aku,masa dan perubahan....

berubah,merubah dan perubahan..perkataan yang aku selalu aje cakap dan dengar dalam kehidupan aku seharian..benda yang mudah untuk dituturkan tetapi susah untuk dilaksanakan..masa pula adalah dimensi yang selalu bergerak..menurut wikipedia la..dulu menjadi sekarang, sekarang menjadi masa yang akan datang,jam 1 menjadi jam 2, jam 2 menjadi jam 3, jam 3 menjadi jam 3 lagi..


member aku pernah berkata yang perubahan memakan masa..yes..mmg makan masa pun.. and yes, aku memang nak brubah.. i don't want to be who i used to be in past..tapi itu cuma niat aku aje la..buat masa ni, aku tetap aku..tetap sama juga..tidak berubah..bukan aku tak nak berubah juz memang susah untuk berubah and aku still mencuba..slow-slow la kan..bukan ke perubahan itu memakan masa??so, bagi aku biarlah masa yang menentukan.....

apa-apa pun..manusia tetap akan beubah kan..some for the better and some for the worse...

No comments:

Post a Comment